Oldalak

2012. március 28., szerda

Foltokban negatív

Túl az ábrázoló geometria 2 zárthelyin. Most emberfeletti fogcsikorgatás és reménykedés az összes lapra húzott vonalam helyességében. Ha már úgyis itt vagyok, megosztom az első két beadandómat, egy négyes axonometriát, és egy alsó vonallal megtámogatott 5-ös gömbös, gúlás, körös ökörködést. Olyan kis fonnyadt a mai nap, két bogarat bámultam, amint kergették egymást a villanypózna körül. Ma hajnali fél 5 felé felriadtam, és egy szőke kisfiút láttam a szobám közepén, amint bámulta a földet lehajtott fejjel. Pár percnyi döbbenettel később volt szerencsém a törölközőmet felismerni a ruhájában, és ezzel a lendülettel eltűnt az emberi alak is. Álmaimban mostanában öngyilkosokat látok a beton felé száguldozni, vagy engem akarnak eltorzult emberi fejet ábrázoló, kékes-lilás maszkos alakok megölni, akik elvileg már megfojtották és felakasztották egyszer magukat, csak valamiért engem meglátva egyből kitört rajtuk az agresszió és feléledtek. Holnap MR vizsgálat. Azt hiszem, idegesít.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése